The Callisto Protocol - zwolnienia w studiu Striking Distance
Studio Striking Distance postanowiło zwolnić część swoich pracowników. Ma to zapewnić firmie lepsze spasowanie z obecnymi i przyszłymi projektami.
The Callisto Protocol miało być jednym z najbardziej przerażających survival horrorów w historii, a finalnie niestety nie dowiozło. Prawdopodobnie z tego względu Striking Distance zdecydowało się zredukować ponad 30 etatów, aby "lepiej dopasować się do przyszłych oraz nadchodzących projektów".
Zwolnienia jako pierwszy dostrzegł użytkownik Twittera, niejaki Timur222. Zauważył on posty na portalu LinkedIn, z których wynikało, że z pracą w Striking Distance pożegnało się całkiem spore grono deweloperów, a część z nich okupowało wyższe stanowiska. Zwolnienia następnie potwierdziła redakcja IGN - za sprawą oficjalnego oświadczenia.
"Striking Distance i KRAFTON zaimplementowały strategiczne zmiany, które lepiej pozycjonują priorytety studia w odniesieniu do obecnych oraz przyszłych projektów oraz ich sukcesu. Niestety zmiany te wpłynęły na 32 pracowników. Każdej osobie, dziękując za jej wkład, oferujemy wsparcie materialne oraz pomoc w poszukiwaniu nowego zatrudnienia. To dla nas priorytet w tej trudnej chwili".
Striking Distance wydało do tej pory tylko jedną grę, The Callisto Protocol. Budżet projektu wynosił podobno 162 mln dolarów, nie wliczając w to marketingu, a jeśli chodzi o sprzedaż wydawca, Krafton, zakładał że w rękach graczy znajdzie się co najmniej 5 mln kopii. Prognozę tę jakiś czas temu podobno obniżono do 2 mln.
The Callisto Protocol dostępne jest na PC, PS4, PS5, X1 oraz XS. Jeśli rozważacie jego zakup, zerknijcie na naszą recenzję i pamiętajcie o tym, by sprawdzić też wymagania sprzętowe.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler